سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
3  دانلود همه چیز برای موبایل شما  4

مزاحم تلفنی برای دانلود (سه شنبه 86/11/23 :: ساعت 10:4 عصر )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

»» منوها
[ RSS ]
[خانه]
[درباره من]
[ارتباط با من]
[پارسی بلاگ]
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 7585
 

»» درباره خودم
دانلود همه چیز برای موبایل شما
ضیاء موسوی
امیدوارم وبلاگ من مورد تائید و علاقه شما قرار بگیرد . در خبرنامه عضو شده تا هر به روز رسانی این وبلاگ به اطلاع شما برسد. آماده تبادل لینک با شما میباشم.
 

»» لوگوی خودم

 

»» اشتراک در وبلاک
 
 

»» لوگوی دوستان من